Hindistan’da pazarlama ve satış stratejisi
IndiaConnected, Hindistan'da faaliyete başlayan şirketler için başarılı pazarlama ve satış stratejileri geliştirir.
Bizimle iletişime geçinÜrün ve hizmetlerinizi Hindistan’da en iyi şekilde nasıl pazarlayabilirsiniz? Ekibimiz, ürün ve hizmetlerinizi Hindistan pazarında hem offline hem de online olarak doğru konumlandırabilmeniz için size özel bir satış stratejisi geliştirmenize yardımcı olur.
Bu, potansiyel müşterilerinizle iyi ilişkiler kurmak, satışlarınızı artırmak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için çok önemli bir faktördür.
Size şu konularda yardımcı olabiliriz:
- Hedef kitlenizi ve onlarla uyumlu dijital pazarlama kanallarını belirleme
- Kıvrak bir sosyal medya stratejisi oluşturma
- Hindistan’daki satış sürecinizi değerlendirme ve sadeleştirme (potansiyel müşteri kazanımından satış sonrasına kadar)
- Satış döngüsü boyunca müşteri ilişkileri yönetimini analiz etme ve geliştirme


Hindistan’ın büyüme beklentileri oldukça yüksek. Hindistan, dünyada ekonomisi hâlâ yılda %8 büyüyen birkaç ülkeden biri olması sebebiyle, gelecek on yılda yatırımcılara iyi kazançlar vadetmekte. Ancak uluslararası bir şirket olarak bu büyüyen pazardan yararlanabilmeniz için, ülkeyi ve Hint tüketicisini iyi tanımanız ve satış stratejinizi yerel ihtiyaç ve tercihlere göre adapte etmeniz gerekir.
Bu rehberde, Hindistan’da satışlarınızı başarılı bir şekilde başlatmak ve büyütmek için atılması gereken adımlar hakkında sizinle deneyimlerimizi paylaşıyoruz. Hindistan’a ilk ihracat sevkiyatınızı hazırlamaktan sağlam bir satış sonrası hizmeti kurmaya kadar, Hindistan yolculuğunuzun her adımında size rehberlik ve danışmanlık sunuyoruz.
Atölye çalışması: Hindistan'da marka konumlandırma
Bu atölye çalışması sırasında, pazarlama ve iletişim uzmanlarımız kapsamlı bir değerlendirmeye dayalı olarak pazarlama ve iletişim stratejiniz üzerinde çalışacaklar.
- Hedef kitlenizin satın alma davranışı hakkında fikir edinme.
- Kültürel bağlamı ve bunun marka konumlandırmanızla ilgisini anlama.
- Satış hedeflerinize ulaşmak için bütçe gereksinimlerini anlama.
Deneyimli uzmanlarımız Hindistan gibi çeşitlilik gösteren bir ülkede doğru hedef kitleye ulaşmak için neyin gerekli olduğunu bilirler. Bu, kaynaklarınızı verimli kullanmanızı sağlamak için çok önemlidir.
Bu atölye çalışmasının sonunda, ister kendi ekibinizle ister uzmanlarımızın rehberliğinde, Hindistan’da uygulamaya başlayabileceğiniz pazarlama ve iletişim stratejiniz için sağlam bir başlangıç noktasına sahip olacaksınız. Atölye çalışması, duruma göre yarım veya tam gün sürer.




"*" indicates required fields