Ga naar hoofdinhoud

Hindistan’da pazarlama ve satış stratejisi

IndiaConnected, Hindistan'da faaliyete başlayan şirketler için başarılı pazarlama ve satış stratejileri geliştirir.

Bizimle iletişime geçin
Hindistan’da pazarlama ve satış stratejisi

Ürün ve hizmetlerinizi Hindistan’da en iyi şekilde nasıl pazarlayabilirsiniz? Ekibimiz, ürün ve hizmetlerinizi Hindistan pazarında hem offline hem de online olarak doğru konumlandırabilmeniz için size özel bir satış stratejisi geliştirmenize yardımcı olur.

Bu, potansiyel müşterilerinizle iyi ilişkiler kurmak, satışlarınızı artırmak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için çok önemli bir faktördür.

Size şu konularda yardımcı olabiliriz:

  • Hedef kitlenizi ve onlarla uyumlu dijital pazarlama kanallarını belirleme
  • Kıvrak bir sosyal medya stratejisi oluşturma
  • Hindistan’daki satış sürecinizi değerlendirme ve sadeleştirme (potansiyel müşteri kazanımından satış sonrasına kadar)
  • Satış döngüsü boyunca müşteri ilişkileri yönetimini analiz etme ve geliştirme
Uzmanlarımız
Praveen Singhal Hindistan Ülke Direktörü
Nirali Varma Kültürler Arası İş Geliştirme Direktörü
Hindistan'da satış ve dağıtım kurma rehberi

Hindistan’ın büyüme beklentileri oldukça yüksek. Hindistan, dünyada ekonomisi hâlâ yılda %8 büyüyen birkaç ülkeden biri olması sebebiyle, gelecek on yılda yatırımcılara iyi kazançlar vadetmekte. Ancak uluslararası bir şirket olarak bu büyüyen pazardan yararlanabilmeniz için, ülkeyi ve Hint tüketicisini iyi tanımanız ve satış stratejinizi yerel ihtiyaç ve tercihlere göre adapte etmeniz gerekir.

Bu rehberde, Hindistan’da satışlarınızı başarılı bir şekilde başlatmak ve büyütmek için atılması gereken adımlar hakkında sizinle deneyimlerimizi paylaşıyoruz. Hindistan’a ilk ihracat sevkiyatınızı hazırlamaktan sağlam bir satış sonrası hizmeti kurmaya kadar, Hindistan yolculuğunuzun her adımında size rehberlik ve danışmanlık sunuyoruz.

Hindistan pazarlama ve satış stratejisi uzman danışmanlık hizmetleri

Satış rehberini indirin

Atölye çalışması: Hindistan'da marka konumlandırma

Bu atölye çalışması sırasında, pazarlama ve iletişim uzmanlarımız kapsamlı bir değerlendirmeye dayalı olarak pazarlama ve iletişim stratejiniz üzerinde çalışacaklar.

  • Hedef kitlenizin satın alma davranışı hakkında fikir edinme.
  • Kültürel bağlamı ve bunun marka konumlandırmanızla ilgisini anlama.
  • Satış hedeflerinize ulaşmak için bütçe gereksinimlerini anlama.

Deneyimli uzmanlarımız Hindistan gibi çeşitlilik gösteren bir ülkede doğru hedef kitleye ulaşmak için neyin gerekli olduğunu bilirler. Bu, kaynaklarınızı verimli kullanmanızı sağlamak için çok önemlidir.

Bu atölye çalışmasının sonunda, ister kendi ekibinizle ister uzmanlarımızın rehberliğinde, Hindistan’da uygulamaya başlayabileceğiniz pazarlama ve iletişim stratejiniz için sağlam bir başlangıç ​​noktasına sahip olacaksınız. Atölye çalışması, duruma göre yarım veya tam gün sürer.

 

Teklif isteyin
Referanslar
Hindistan'dan işletme haberleri güncellemesi
İş haberleri ve güncellemeleri almak için e-posta adresinizle kaydolun.

"*" indicates required fields

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Sıkça sorulan sorular

Hindistan pazarına giriş hakkında en sık sorulan soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz. Tüm soruları okuyun